8 Aydır bir çantaya karar veremediğim için hep öteledim 32 de hazırlayın diyenlere de hep dedim ki ama çok erken yine tozlanır kokusu gider diye. Pişmanım 35 haftalık olduk ütüle yerleştir katla yıka dün valize yerleştirdim son çare büyük müyük umrumda değil çünkü daha çantası gelmedi dün sipariş ettim ne kadar erken o kadar iyi. Daha pijamalarım var onlar gelecek yıkanıp koyulacak emziği biberonu pompası yıkanacak. Ve 32 de hazırlayan herkes en iyisini yapmış ben tuvalete zor gidiyorum iki kap yemek yapamıyorum ütü yaptım belim ayrıldı. Yap hazırla koy