Zelihaaydin21 bende öyleydim. İlkinde yoktu. İkinciye gebe olunca sırt ağrısı. Ayy idrar kaçıracak kadar bel ağrım oldu. 2 3 hafta kadar sürdü. İlk haftalarda tabi. Halsizlik yorgunluk tavan. Birde çarpıntilar vardı. Geçiyor zamanla. Ayağınızı özellikle sıcak tutun. İki kat çorap giyin patik giyin.