Aysenur3535 Aybarss benim bat 8 dün test yaptım çift çizgiyi gördüm ama kan için adet günü bekleyeceğim herşey hayırlısıyla olsun canım 😊
Aybarss Aysenur3535 bende normal test yaptım bişi çıkmadı erken gebelik testimde var ama emin olamadım yapıp yapmamakta 😇
Aybarss sevcanbyhtn sevcanbyhtn b sevcanbyhtn normal test yaptım öğlen onda çıkmadı o yüzden kararsız kaldm.yapip yapmamakta 🌸
Aybarss momyy__ benim sadece kasiklarim ve bazen belim ağrıyor normal test yaptım bugün tek çizgiydi erken gebelikte aldım ama sanırım birkaç gün beklesem iyi olur gibi 🌸
momyy__ Aybarss aynen canım adet belirtileri ve gebelik belirtileri çok benziyor en mantıklısi gününün geçmesini beklemek
Aysenur3535 Aybarss bende kaset testle yaptım canım istersen erken gebelikle de yapabilirsin. Ama kasette negatifse bence 1 2 gün bekleyebilirsin 😊
sevcanbyhtn Aybarss normal testte adet gecikince net sonuc veriyo ama erken gebelik testleri iliskiden 2 hafta sonra sonuc verebiliyo rabbim hayirlisini versin insallah guzel haberlerini alalim💕