Merhaba herkese. Şuan 3 aylık hamileyim ama inanılmaz bir sivilce çıkıyor yüzümün heryerinde. Ergenlikte bile hiç böyle sivilcelerim olmamıştı. Yaşayanlar mutlaka vardır aramızda. Cinsiyetle alakası nedir bu durumu yaşayanlar yazayabilir mi? Çok sivilce olduğunda kız çocuk diyorlar genelde.