Kızlar doğum yapalı bir ay oldu şu anda süt yok nerdeyse çok az ve emziremiyorum bebeğim mama yiyor hamileliğimden bu yana eski hiçbir iç çamaşırım olmuyor göğsüme.. illaki kilo alıyorum vücut ödem yapıyor,sütten ötürü vs göğüs ölçüsü büyüyor ama zaten emziremiyorum bu göğüs büyüklüğü geçer mi geçerse ne zaman geçer eski haline döner mi