Valla çok beğendim iki model vardı. Fiyat sordum. Tek model için 700 küsür dedi. Sok oldum 😁 ama modelde çok hoş. Ailecek tekstil sektöründe çalışma vs olduğu için şanslıyım. Dümdüz hastane çıkışı aldım. Verdim enişteme. Beğendiğim modeli nakış işletecek valla 😁😁