Merhaba kızlar bugün çatı muayenesi kontrolüm vardı 37+3 haftalık hamileyim.en başından beri normal düşünüyordum fakat bugün ultrasonda kordon dolanması olduğunu söyledi doktor istersen hemen sezeryana alabiliriz dedi çatıya dahi bakmadan bende şuan annemlerin şehir dışında olduğunu yanmda kimsenin olmadığını söyledim pazartesi sabah sezeryana alalım ozaman dedi nst iyi çıktı buarada bu sekılde hiç hayal etmiyordum bir kaçta olumsuz hikaye anlattı bu konuyla ilgili benim psikolojim acayip bozuldu tabi hemen ağlamalar ve arkasından burun kanamalarım oldu.sonra başka bi doktora daha gittim bugün ve kordonla ilgili bişi göremedim takipli doktoruna git dedi tabiki.Açıkçası sezeryan olmalıyım biraz daha beklemeliyim kafam karıştı aynı durumu yaşayan varmı ?