Iremfasl_ Kızlar erkek bebeğim isimini Aren koyacağım ama Arden isminide gördüm az önce.. sizce AREN mi ARDEN mi?
2023aren Iremfasl_ benim hayırlısıyla Perşembe günü oğluşum doğacak adını Aren koyacağız bence Aren 🥰🥰
Iremfasl_ 2023aren Bende Allah nasip ederse 28 nisanda kavuşacağım.. Hayırlısı olsun hakkımızda rabbim güç kuvvet versin tüm gebelere ❤️🩹
citlemeyegeldik Iremfasl_ tabiki aren💖ilerde kız olursa da yaren koyarsın ben çok istedim kızıma bana koydurmadılar🥲