Merhaba arkadaşlar. 21 hafta da detaylı ultrasona girdim. Perinatoloji uzmanı olan doktor yalnız bağırsakta parlaklık olduğunu ancak kemik kadar beyaz olmadığını belirtti. Grade 2 düzeyinde dedi. Ben o an durumu anlayamadım ama netten araştırma yapınca endişelendim. Bu durumu yaşayanlar var mı? Nasıl bi yol izlediniz? Kafam çok karışık ihtimaller beni korkutuyor. Bu durumu yaşayanlar cevaplayabilir mi:(