OkrHalime Selam kızlar bende idrar da protein kaçağı çıktı bunu yaşayan kozlar varmı süreci anlatabilirlermi
esila-demir OkrHalime tansiyon yuksekligim vardı. 33 haftalarda protein kaçağı başladı 35 te ciğer geliştirici yapıldı erken doğum olursa diye . Tekrar idrar teti yapıldı protein kaçağı yükseldi 37 de doğum oldu . Sizin de tansiyon mu var