Cnnn33 benim tüplerim kapalıydı o yüzden tüp bebek önerdi. 2 tüp bebek denedik oldu ama düşükle sonuçlandı. Sonra peşini bıraktım, büyük borcun altına girdik daha da tüp bebek yaptıramam dedim. Tatile gidip geldiğimde hastalanmıştım doktora gittiğim de bebeğin kesesini gördü 🤭🤭🤭bu mucize için 4 sene bekledim🙏🙏🙏