Merhaba kizlar benim bir kızım var 2,5 yasinda ona hamileliligimin ilk zamanlari sol kaburgam cok agirmisti. nasip olursa ikinciyi düşünüyoruz. İki ay once kimyasal gebelik geçirdim. Simdi ise iki haftadir sol kaburgam agriyo ve yarin adet tarihim. böyle birsey yasayan var mı aranizda🌸