4 mart gecesi saat 23.00 de dogumu kolaylastiran egzersizler diye bir video actim ve oradaki hreketleri yaptim omcesinde de yarim saatte fazla tempolu yuruyus yapmisti.. 12 de sancim vardi ama oyle siddetli degildi uyudum 1 saat kadar. saat 1 de uyandim lavaboya gideyim derken kalkamadim suyum geldi . 2 gun once de nisanim gelmisti. Neyse dus mu alsam hastaneye mi gitsem derken bir kahve yapip ictim gucsuz dusmemek icin. Sonra surekli ayakta durdum yurudum oda icerisinde. saat 3.30 a kadar surekli ayakta karsiladim sancilari. Ama oyle asiri sancim yoktu saskindim acilmam cok azdir diye dusundum. doktorumuza haber verip hastaneye gittik. 4 cm acilma vardi. 15 20 dk nst sonrasi tekrar kalkip surekli odada yurudum. saat 05.00 gibi acilmam 8 cm olmustu sok oldum 😳 cunku oyle asla siddetli bir sanci yasamadim. İlk dogumum cok sorunluydu yine oyle zor olacak derken inanilmaz hizli ilerledi hersey. ikinma hissim 2 3 saattir vardi ikinmamistim. hadi ikin dedi artik ebem. ikindim ve kafasi gorundu acilma tam dedi doktorum zor yetisti 😃 3 ikinma ile bebegim geldi 😍 allahim cok sukur. Rabbim herkese kolay dogum nasip etsin. 2. dogumumda anladigim su oldu asla oturmayin surekli hareket edin ayakta karsiladiginiz sancilar cok daha kolay oluyor. ilk dogumda nst masasinda saatlerce beni tuttular acilmam cok gec oldu. tecrube gercekten onemli. asla oturmayin dogum anina kadar hep yuruyerek karsilayin sancilari. Ve bir de suyunuz benim gibi az geldiyse bebek hareketliyse sancilariniz cok sıklasmadiysa evde gecirin surecin buyuk kismini. Saglikla gelsin bebisler 🙏🥰