Fatma_gull Merhaba arkadaslar benim arada burnum kanıyo cokaz bir iki damla seklinde ve arada bas agrımda oluyo ensemde oluyo kafamı oynatınca sanki icinde birsey varmış ağrıyo yasayan arkadaslar var mı bu durumu
femme Fatma_gull ben canim 2 3 ayliktim benim 1 hafta geliyordu oyle iki üç damla değil şırıl şırıl. Ama bas ağrısı falan olmadı tansiyonunu dikkat et
femme Fatma_gull kılcal damarlar kan basinci yüzünden zayıfladığı için oluyormuş sanırım yanlış bilgilendirme olmasında