2023aren Kızlar ben 38+2 haftayım gecen hafta 37+4 de oğlumun kilosu 3.400 gram çıktı biraz iri bir bebek olucak 32. Haftadan beri kordon dolanık boynuna o yüzden doktor kendi gelmezse 39 da alırım demişti. Galiba zorunlu sezeryan olacağım bebeğim çok mu kilolu sizin bebişler kaç kilo🤗
susis 2023aren ben bugün 38+1im ve doktorum bebeğin 3900 olduğunu söyledi. 37+1de de muayene olmuştum o zaman da minimum 3500 olduğunu söylemişti. 39+3e sezaryen tarihi verdi. Bebeğin bu boy ve kiloda normal doğmasının ikimiz için de çok zorlayıcı olacağını söyledi
beyzzsenturkk 2023aren 38 de 4 kilo demişlerdi 6 gün sonra dogurdum 3300 doğdu ultrasonda yanılma olabiliyor
Seherak 2023aren merhaba benım kızım 35.hafta 3400 çıkmıştı bugün gttim 37 haftalıgız çok soylıcek dıye korktum ama 3570 olmuş yani çok yavaşlıyor son hafta birde yanılma payı var 400 gram eksık yada fazla olma ıhtımali yinede doğum oncesi 4 ve üzeri desin istemıyorum nedense😂
Seherak 2023aren Ben isteğe bağlı sezaryendi zaten planlamıştık ama sonra hem bu kilo olayı hemde ters bebek düzelmedi şuan mecburi sezaryen olucam benimde 38+6 alıcak 14 nisan inş
2023aren susis benim bebeğin hem kilosundan dolayı hemde kordon dolanmasından dolayı sezeryanın daha iyi olacağını söyledi o yüzden catı muayenesi yapmadı benimde doğumum nasipse Perşembe günü olacak sizinde doğumunuz pazartesi günü olucakmış Allah ikimizinde yardımcısı olsun sağlıklıca evlatlarımızı kıcağımıza almayı nasip etsin 🤲🤲
2023aren beyzzsenturkk o kadar fark oluyor mu ya ben en fazla 100 gram oynar diyordum çok sağ olun içim rahatladı iri bebeklerde küveze giriyormuş galiba korlum ondandı
Esraa091113 beyzzsenturkk benim doktorum söylerken zaten tahmini diyor yani yanılma payı olabilir diye demekki.
beyzzsenturkk 2023aren bende iri bebek diye devlette degil eğitim araştırmaya gittim dogurdum doktorlar korkutmuştu dogutamazsın iri vs diye baya farketti kilosu ultrasona göre
2023aren Seherak Pazartesi kontrolüm var Perşembe doğum olacak ama ben salı günü 38+5 de alabilirse alsın istiyorum beklemek istemiyorum ve dediğiniz gibi 4 kiloyu geçsin ıstemıyorum.
2023aren Seherak Ben çok kararsızdım çalısıyordum 37. Haftada izine ayrıldım ve ayrıldığımdan beri hurma falan yiyordum belki gelir bebek diye ama son kontrolümde doktor normal olmaz dedi bebek aşağıya inmemiş ve ters kordonda dolanık benimde mecbur sezeryan olacak
Aaaysee 2023aren bebeğin kilolu olduğu belli değil mi neden bi daha sorma gereksinimi buluyorsunuz merak ediyorum 🤗
2023aren Aaaysee insanın bebeği söz konusu olunca sormak öğrenmek istiyor neresi sizi rahatsız etti anlayamadım?
Betulaa Bana 38+6 da 3600 dedi ama doğumda 3400 ile 4100 arası doğabilir bebek 400 gram fazla 400 gram az olabilir dedi.
2023aren Betulaa evet ben de öğrenmiş oldum doktorun söylediği ile bebeğin doğum kilosu tam tutmuyormuş birbirini bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim🤗
Betulaa 2023aren özel hastaneye gidip oradaki doktoruma kontrol mu ettirsem diye düşünüyorum oradaki ultrasonlar daha iyi olduğu için, çatımda da sıkıntı var çünkü , eğer daha büyükse normal doğum büyük sıkıntı olabilir :(
2023aren Betulaa Ben hamileliğimin başından beri özel kontrollüyüm cihazları iyi mi kötü mü bilemiyorum ama içiniz rahat etsin diye gidin bence