melike098 Kızlar bi kaç gündür cok daralıyorum aldığım nefes yetmiyor içime sanki 38 haftalik hamileyim yaşayan var mı ozellikle yemek yiyince ayağa kalkacak halim kalmiyor elim ayagim tutmuyor
beyzzsenturkk melike098 bebek artık cigerlere baskı yapıyor bende o haftalarda boguluyordum artık yapıcak bir şey maalesef yok az az sık sık hafif şeyler yiyin 🥺
guzelanne01_ melike098 27 haftalığım bende aynıyım Nefesim yetersiz Psikolojim berbat Kahramanmaraş depremzedeyim Çağresizlik Çıkamam Ümitsizlik nolacak kaygısı nefessiz yaşıyorum resmen
melike098 beyzzsenturkk kaç haftalık oldu sizin kız bebek erken gelir diyorlar bakalım ne zaman gelecek kizim bi an once gelse artık
beyzzsenturkk melike098 38+6da geldi bende tam doguramıyorum diye ağlarken megerse kız yola cıkmıs geliyormus son haftalar hic gecmiyordu ya insan nefes alamıyo kendi bedenine sıgamıyosun resmen
melike098 beyzzsenturkk ay benim kızda gelse bi kac gune iyice zorluyor artık kuvezde falan kalmadi demi erken degil bu haftalar
beyzzsenturkk melike098 yok yok kalmadı tam zamanında doğdu hatta inşallah sizde bi an önce doğurursunuz bu kokuları bi an önce içinize çekmeniz lazım 🥺💚🩷🥺
melike098 beyzzsenturkk amin bi once kavuşmak istiyorum normal dogum mu oldu benim normal olacak bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek
Nursen01 Haftadayım aynı durumdayım. Yatsam nefes alamıyorum. Otursam ağrım oluyor. Biraz yürüyorum ayakta duramıyorum, aşağı baskı oluyor. Doğuma kadar böyle olacak sanırım. Rabbim hepimize kolaylık versin 🤲🏻
melike098 Nursen01 aynen yatmak yürümek çok zorlaştı iyice ayaga kalktigim an bi tuvaletim geliyor baskıdan dolayı sürekli tuvaletteyim
Nursen01 melike098 kesinlikle katılıyorum bende de durum aynı dışarı çıkmaya korkuyorum.Çıkmadan önce defalarca gitmeme rağmen gideceğim yere varmadan tekrar tuvaletim geliyor😅 en çok zorlandığım konu bu🥲
Melekg 29 30 haftalık tan beri bnde aynıyım 35 oldum şimdi rahatladım bebek aşağıya indi yukarda ydı ozaman