Prenses016 Arkadaşlar bugün doktor kontrolünde yüzde 70 erkek dedi. Sizce yanılma olur mu ben şimdiye kadar hep kız hissettim şaşkınım. Tecrübesi olanlar da yazabilir mi
Emine1995 Prenses016 banada 2 kez emin konuşarak erkek 17 haftalıkken geçen gittiğimde kız dedi 18 hafta olmuştu
Minnos45_ Prenses016 doktorum 11. Haftada %60 erkek demişti şuan 16 haftalığım %100 kız olduğunu söyledi
Emine1995 Prenses016 Başından beri içime hep kız doğuyordu erkek demişti doktor ama eşim bile bişey alma net değil daha küçüktür sanki o da kız hissediyordu
Stella55 Benim de bugün 12+6 da çıkıntı gördük. Erkek denebilir ama kesin demeyeyim dedi. Bu sitede erkek deyip kıza dönen hiç okumadım. Tam tersi çok olmuş da. Bizimkiler oğlan galiba 🤭
BernaOmer Stella55 Sağlıkla kucağınıza alın💗🍓 14. haftamızda bacak arasını kapatmış doktoruma sordum 17 hafta olduk çok merak ediyorum
Prenses016 Emine1995 hayırlısı olsun öncelikle ama içimde kız hevesi var. Dünya tatlısı bir oğlum var zaten insan diğerine heves ediyor😍😊
Emine1995 Prenses016 Amin inşallah Allahım bağışlasın sizlere hayırlı evlat olsun tabi beni şaşırtan 1 haftada içinde değişip kız demesi yoksa en önemlisi sağlıklı olması hayırlısıyla kucağımızda olmaları 🤲🏻🫀
Muhkub Banada 12 haftalıkken %100 diyemem ama erkeğe benzettim dedi. Hayırlısı olsun hakkımızda, sağlıkla gelsinler
Prenses016 Minnos45_ inşallah bana da öyle olur kızlar 😍 aynen ilk yüzde 60 erkek dedi. 1ay sonra 16 hafta daha netleşir herhalde.
Prenses016 Emine1995 bende öyle hep kızım diye sevdim içime öyle doğuyordu. Bakalım yanılma payı var sonuçta hayırlısı olsun inşallah
AhmetVeMustafa Prenses016 bende 12+5 de öğrendim erkek olduğunu çıkıntıyı gösterdi değişeceğini sanmıyorum ilk oğlumu da bu haftalar da öğrenmiştim 😊