tugceinci123 Arkadaşlar 20+2 yim, 19.haftadan beri böbreğimde birinci evre böbrek büyümesi var. Çok ağrı yapıyor, parol içmek zorunda kalıyorum. Bu sorunla baş eden oldu mu, neler yaptınız? Çok endişelenmeli miyim?
Pemberuya tugceinci123 kuzum bol su ve sıcak su torbasını böbreğine bas böyle çok iyi geliyor 💜 sıcak duşta iyi geliyor ama gebelikte sakıncalı sanırım sıcak duşta😪
Irazz12 tugceinci123 aynisini yasiyorum, buscopan ve parol verdi doktorum. Dus almak cok rahatlatti ve buyume olan bobregimi kirlente yaslamak cok iyi geldi
YesimMm- tugceinci123 bende yaşadım malesef kanlı idrar böbrek büyümesi şiddetli ağrı…. Damardan antibiyotik tedavisi gördüm yatarak olmazsa en son çare böbreğe dren takılacaktım atlattm çok şükür
ymrcfr tugceinci123 Geçmiş olsun benimde sağ böbreğim son evrede büyüme 2 hafta önce stent takıldı böbreğime bol bol su tüketin bide ağrıyan tarafınıza yatmayın kendiliğinden küçülebiliyorda inşallah sizin küçülür
tugceinci123 Pemberuya sıcak kompres ve sıcak duş yasak malesef dediğiniz gibi. Sürekli su içiyorum ama işe yaradığını söyleyemicem :(
tugceinci123 Irazz12 ben de battaniyeyi topak yapıp tampon gibi kullanıyorum Allah sizin de yardımcınız olsun inşallah tez zamanda geçer ❤️
tugceinci123 ymrcfr çok geçmiş olsun peki bu işlemlerde hamile miydiniz? Bebek nasıl etkilendi bu durumdan?
ymrcfr tugceinci123 Teşekkür ederim evet Şuan 27 haftalık hamileyim 25.haftamda takıldı çok şükür bebekte bi sıkıntı çıkmadı doğumdan sonra çıkaracaklar
ymrcfr Busra012 Boyutu hatırlamıyorum ama son evre dedi doktor 27 haftalık hamileyim 25 de yapıldı 3 ay götürmez bu böbrek dedi zaten ikinci hamileliğim bu ilk hamileliğimde de yine aynı sorun ve yine sağ böbrek tel takıldı
Urbe43 Benimde sağ böbreğimde genişleme vardı cok şükür şimdi iyi ağrılar falan yok artık ama şimdide sol böbreğimde ağrı var sanki korkuyorum bunda da genişleme vardır diye :(
tugceinci123 ymrcfr çok geçmiş olsun, rabbim Şafi adıyla hepinize şifa versin inşallah. Peki bu işlemden sonra böbrek ağrınız geçti mi
Busra012 ymrcfr taş var mı benimde yüksek ama ben taktirmadim taştan kaynaklı diye söylendi çok geçmiş olsun Allah şifa versin
ymrcfr tugceinci123 Amin teşekkür ederim cümlemize inşallah geçti şükür takılması gerekiyorsa bebek için de sizin içinde en doğru karar bu dikkatli olmak gerekiyor çok yormamak lazım ağır işlerden uzak durmak lazım gerçekten çok korkutuyorlar etraftakiler ama korkulacak kadar büyük bi işlem değil inşallah sizin büyüme devam etmez bol bol su tüketin bide büyüyen tarafınıza yatmayın
ymrcfr Busra012 Amin Allah razı olsun size de çok geçmiş olsun rabbim şifa versin bende taş yoktu sadece bebek baskı yaptığı için büyüme oluştu takılması gerekiyorsa bence dikkate alın bebek için sorun olmaz ama sizin için sorun olabilir eğer doğumunuza daha çok varsa