Cmscms06 Kızlar merhaba. Adetimin başladığı günden itibaren saydım. 3 gündür test yapıyorum bugün 12. Gün baya koyu geldi bana. Yumurtlama olmuş olabilir mi 12. Gün erken değil mi?
Mihrimahvuslat Cmscms06 benim bundan biraz daha koyuydu dün bu sabah birden silikleşmeye başladı çatlama mı oldu bilmiyorum 😬 seninki yarın tam pik olur inşallah
Serendipity16 Cmscms06 yarın tekrar yapın genelde ikisi de aynı renk oluyor sizinki biraz daha açık diğerinden yumurtlama günü her ay değişiyor 12. Günde olabilir yani yine de bugünü değerlendirin derim
nur6565 Cmscms06 benimde böyleydi üç gün üst üste değerlendirdik o ay gebe kaldım yarında test yap eğer silikleşmişse çatlama olmuştur
Cmscms06 Ahsenimveben çok teşekkür ederim amin ilk kez deniyorum bu testlerden o yüzden emin olamadım
Cmscms06 Mihrimahvuslat yaa genelde öyle diyor burdan okuduklarım ama 😅 inşallah güzel haberler alırız hepimiz 🙏🏻 Senin kaçıncı günündü adetinin ilk gününden bu yana?
Mihrimahvuslat Cmscms06 pkos hastasıyım ben 14 Mart’ta adet oldum , 21 Mart’ta başladım teste 18. Gün pik olmuş ama yok dediler bugünde çatlama olmuş eğer dün değerlendirmediysen bugün mutlaka dene
Cmscms06 znkara teşekkürler 🙏🏻 Peki yarın pik görürsem yine değerlendirmeli miyim yoksa bir gün ara vermek mi daha sağlıklı?
znkara Cmscms06 eşinizde sorun yoksa 3 gün peşpeşe öneriliyor yinede siz bilirsiniz sperm hücresi 3-4 gün vücutta canlı kalabiliyor
nur6565 Cmscms06 birde şunu demek istiyorum ben pco luyum iki saat arayla iki test yapmıştım birinde net değilken iki saat sonra netleşmişti ondan emin olduk değerlendirdik