bebikom1 ilk bebeğim ekim doğumlu eylül ayı da sıcak olsa bile size tavsiyem ince uzun kollu zıbın ve tulumları tercih edin müslim bez ve battaniye leriniz bol olsun şimdi 2.gebeyim ve ağustos doğumlu olacak ben ona rağmen bile her şeyini uzun kollu aldım kolsuz zıbın bir kaç tane aldım çünkü yenidoğan bebekler çok üşürmüş öyşe diyorlar