3MelekAnnesiiii Selamlar. Ben normalde 10 haftalik hamileyim ama 1 saat once caybardagin 3 de 1 i kadar kanamam oldu birden otururken aklim cikti direk esim hastaneye getirdi😭😭😭 bundan once 3 dusugum var. Yalvaririm benim icin dua edin Allaha nolurr😭😭😭😭
Ruken_07akkus 3MelekAnnesiiii Allah’ korusun bebeğini sağ salim kavuştursun nasibi varsa ne olursa olsun dünyaya gelir
Mecra 3MelekAnnesiiii rabbim evladını sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inşallah korkma içini ferah tut rabbim meleğini sana bağışlasın inşallah amiiiiinn❤️
3MelekAnnesiiii Gamze_cnky cok sukur bin sukur hersey yolundaymis bebegim iyi olmasi gerektigi haftada suyu gayet iyi kalp atisinida duyduk sadece plasenta disinda ufak kanama varmis ve ondan dolayi olmus nasil rahatladim anlatamam ama cok hafif agrim var oda normal dedi. Herhangi kotu bi durum yok cok sukur🤲♥️🌹
Sibel_72 Rabbim korusun evladını sana bağışlasın nasibinde varsa senle kalacak lütfen stres yapmayın hersey daha güzel olacak
3MelekAnnesiiii Sibel_72 Allah razi olsunn🌹🌹🌹 bebegim gayet iyiymis olmasi gerektigi haftada suyu da gayet iyi kalbinin atisinida duydum bin sukur Allahim bana bagisladi 🤲🤲 plasenta disinda hafif kanama varmis ondan dolayi olmus bebege herhangi bi zarati yokmus cok sukur.
3MelekAnnesiiii Ruken_07akkus Allah razi olsun🌹♥️🤲 beebgim gayet iyiymis kalp atisi duyduk olmasi gerektigi haftasinda sadece plasenta disinda kanama varmis ondan dolayi olmis bebege herhangi bi zarari yokmus cok sukur♥️♥️♥️🤲🤲🤲 nasil mutluyum anlatamam
3MelekAnnesiiii Mecra Allah razi olsuunn 🤲🤲🤲♥️♥️♥️ gayet iyiymis bebegim kalp atisini duydum haftasi yerinde cok sukur🤲🌹 plasenta disinda kanama varmis ondan dolayi olmus bebege herhangi bi zarari yokmus♥️🤲
Elitopatra25 3MelekAnnesiiii Allah’a şükürler olsun canım çok sevindim rabbim bebeğini sana bağışlasın sağlıkla al kucağına inşallah miniginiii canım suyunun iyi olması bizim elimizde mi fazla mı su içmemiz gerek bende oruç tutuyorum gündüz içemiyorum su akşamda az içiyorum suyuna birşey olur mu bebeğin 10+2yim
Mecra 3MelekAnnesiiii hayat o kadar garip ki bende 10+2 hamileyim size dua ettikten 3_4 saat sonra kendim kanama oldum şimdi geldim eve benimde bebeğimin sorunu yokmuş progestan verdiler rabbim hepimizin evlatlarını korusun sizde bana dua edin❤️
3MelekAnnesiiii Mecra Allahim yavrunu sana bagislasin insaAllah kucagina almayi nasip etsin amin♥️♥️🤲🤲 bize tutunsun yavrularimizz🌹 cok sevindim senin adina kuzum♥️♥️ Allah razi olsun tekrar🌹
3MelekAnnesiiii Ruken_07akkus amiiin insaAllah canim aminn nasil sevindim anlatamam doktora girene kadar etmedigim dua kalmadi🤲🤲 cok sukurr♥️♥️
3MelekAnnesiiii Elitopatra25 amin canim aminn Rabbim kucagimiza almayi nasip etsin insaAllah♥️♥️♥️ hic bi fikrim yok kuzum ben oruc tutmuyorum ilaclar aliorum istersen bi doktoruna danis oyle tut orucunu. Ne desem simdi yalan olcak hic bilgim yok🌹🌹 Rabbim sana bagislasin kucagina almayi nasip etsin bebegini aminnn🤲🤲🤲♥️♥️♥️
Elitopatra25 3MelekAnnesiiii aminn inşallah canım Allah razı olsun♥️♥️ayın 12sinde kontrolüm var inşallah birşey olmaz sağlıkla alalım kucağımiza ♥️♥️
3MelekAnnesiiii Elitopatra25 hayirli haberler al kuzum Allahin izniyle. Benimde 17sinde kontrolum var 12 hafta kontrolu ama acildeki doktor daha erkene bi randevu daha verdi emin olmak icin bakalim ♥️♥️
Elitopatra25 3MelekAnnesiiii inşallah balım sende hayırlı haberler al inşallah bende 12sinde gideceğim aylık rutin kontrol için tehlikem vardi 6.hafta başladı lekelenmem progestan yazdı kullandim 2gune bitti lekelenmem ama 1ay daha devam ettirdi ilacima bakalım artık hayırlısı ile miniklerimizi alırız inşallah kucağımıza 🤲♥️