ruya-s Canım bana farklı nedenden yapıldı 2 hamileliğimde de iki üç kere karnıma iğneler battı korkma Allahın izniyle birşey olmayacak hemde bende bebeğin ciğerlerine kadar o iğneyi batırıp su çektiler sıvı birkmiş diye. Ağrısı öyle yok hissetmiyorsun çok fazla sadece iğnenin battığı yer kasılıyor gibi bişey oluyor o da acı yapmıyor. Sadece bana sık sık yapılınca ilk bebeğimde 3 cü amniyonsentezde gecesinde suyum geldi. Yaptırman şart mı eğer çok ciddi değilse tevekkül edip yaptırma. Ama yok sonuca göre bebeği aldıracam dersen yaptır. Karar senin. Ama korkulacak birşey yok kalbini ferah tut🌸