Ben yanidoğan yoğun bakım hemşiresiyim. Aklınıza gelebilecek her türlü bezi deneyimlenmiş biriyim diyebilirim bim bezinden tutun Suriye markasına primanın her modelini deneyimlerik. Küvözdeki bebeklerde en memnun olduğumuz marka sleeppydi. Burda sızdırma felan diyorlar ama ben bunun doğru bezlememek veya küçük bez kullanmaktan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Markalar ile ilgili olumsuzluk sebeplerini de yazayım;
Prima; aslında iyi bir marka ama pişik yaptığı çok bebek gördüm. Fiyatı da düşündürücü maalesef
Molfix; bence yapısı çok kalın. Bariz şekilde diğer bezlere göre kaba duruyor.
Goon; bel lastiğinin pişik gibi iz bırakması ve sızdırma sorunu
Bim jelly willy ; aşırı aşırı aşırı parfümlü. Yapısı kalın
Aklıma gelenler bunlar .
Birde extra açmak isterim. Asılnda en kaliteli marka bence huggies dir. Ülkemizde artık satılmıyor ama onun üstüne bez tanımam hala