Kizlar ozur dileyerek yaziyorum ama aradigim cevabi Google da bulamadim, dün geceden beri idrarim koyu turuncu hatta ilk gordugumde kan sandim. O derece basina gelen var mi?
2 gun once doktora gittim kan man hepsine bakildi bebek iyi hatta hareketleri falan cok iyi sancim yok idrarimda yanma yok son 13 günüm falan kaldi halaa merdivenleri kosarak inebiliyorum bile diyebilirim. Doktora gitmekten oncce belki basina gelen vardir diye sormak istedim.