Beyaz06 Kızlar 36 haftadayız kg 2600 dedi doktor yorumları okuyunca herkesin 3 kilo civarı maşallah neler yediniz içtiniz yazarsanız sevinirim 🙏
yagizegemom Beyaz06 bence iyi kilosu canım niye aldırmaya çalışıyorsun benim bebiş iriymiş doktor kilosunu bile söylemiyor nasıl doğurcam diye düşünüyorum 🫠
Ucuza_insanlik_dersi_verilir Beyaz06 2680 gram doğurdum, sağlıklı olsun önemli olan o. Kiloyu sonradan alıyorlar zaten
melike098 Beyaz06 hergun bir bardak süt iciyorum kahvaltıda helva yiyorum muz gunde bi tane genelde bunlar cok kilo aldırıyor bebislere bide çiğ kuruyemişler
Beyaz06 Zeynep_1997 valla ayıptır söylemesi hergün muz kaşar mutlaka yiyorum yinede yaramadı sanırım :( 23 gün kaldı doğuma alırmıki bundan sonra bilemiyorumda üzülüyorumda 😒
Erva_1 Evet bende muz ve kaşarı duydum arkadasıma doktoru önermiş ye bebek büyüsün demiş son aylar için
Beyaz06 saccharin keşke 3 geçse 🫢 yorumları okuyunca telaşlandım az 3 altında yok hiç doğduktan sonrada ödemi şişkinliği gider dahada küçülürse die 🤭🫣
Zeynep_1997 Beyaz06 üzülmeyin bence kilosu o kadar da düşük değil almaya başlar tabii doğana kadar bence 3 kilo filan olur
Beyaz06 Aysutoper ggün vermedi henüz 24 nisan gibi gözüküyor dedi uygulamadada 23 gün kaldığı yazıyor bebek doğduktan sonrada ödemi şişkinliği gider dediler ben dahada düşer diye üzüldüm 🫢
Honeymom17 Benimde 35te 2400du ve gunde 2muz kasar bardak bardak sut icen insanim anlamadim ki daha napim
Basak2906 Beyaz06 muz aldırıyor canım. Ben ilk gebeliğimde çok yemiştim kızım 3.900 doğdu doktorum muzdan demişti
beyzzsenturkk Beyaz06 tahin pekmez muz kaşar kuruyemiş özellikle de meyveler aşırı kilo yapıyor ben canım sıkıldıkça muz kuruyemiş elma armut portakal yiyordum 3300 doğdu kızım
Veraerdogan Beyaz06 Bebeginiz zayıf degil . Ki olsa bile zayıf bebekler daha çabuk kilo alip toparliyolarmis kendilerini üzülmeyin😊