13 günlük ikizlerim var 10 gün küvez maceramız oldu 3 gündür doğru düzgün emziremedim saatlerce oturup ağladım tek çağreyi göğüs ucu silikonunda buldum onla bu gün çok şükür emzirmeye başladım ama sütümün yetmediğini düşünüyorum ama rahat bir şekilde de uyuyolar 😅🥴 sizler kaçıncı aya kadar emzirdiniz mama takviyesi yaptınız mı biraz bana bilgi verirseniz çok sevinirim canım anneler şimdiden teşekkürler 🙏🏻🤗