srnglcskn Hu-zu-rum 35. Haftada çatı muayenesi oldum 39da suni sancıyla doğum yaptım açılma ve sancı yoktu suyum azaldığı için yatış verdiler
esiaks Hu-zu-rum bence çatı muayenesi ile doğumun başlamasının çokta bi alakası yok. Öyle şartlamayın kendinizi.
Hu-zu-rum seyda53 Himm anladım canım vallaha bende pazartesi günü gideceğim işte çatı muayenesi yapacak da o yüzden merak ettim
Betulaa Benim 3 gün oldu yaptıralı ama bir belirtilmemiş oluşmadı. Bazılarında kanama falan oluyormuş bende birşey olmadı herkesin doğumu tetiklemiyor bence
MMelissaaa- Ayc4n bir kaç saniye sürüyor anlık ağrıyor öyle dayanılmayacak bir şey değil. Kendinizi kasmazsanız anlamazsınız bile
Betulaa Ayc4n 20 saniye falan sürdü hoş bir an değildi ama ben Bayadır korkuyordum o kadar korkacak bir şey değilmiş