OgretmenEva Merhaba sevgili anneler. Pazartesi sabahı randevumuz var. Doppler diye aldık 182 den. Erbil Çakar isimli doktordan. Gidenler tecrübeleri paylaşabilir mi? Ne kadar sürüyor? Eşleri alıyorlar mı? Ultrason görüntüsü vb veriyorlar mı?
Reyyan1310 Ben Çarşamba günü gittim kimseyi almıyorlar içeri hatta kayıt yapılan yere bile almıyorlar benim 15 dk sürdü
OgretmenEva Reyyan1310 🤦🏻♀️ En gıcık tarafı bu işte alsalar nolur sanki eşim de annem de çok hevesli çünkü ilk göz ağrımız 💕 hangi doktora gittiniz? Geçenlerde bir arkadaş doktor olmayabilir asistanı da yapar dedi öyle bir şey oldu mu size? Muayene sonunda normal ultrason gibi çıktı veriyorlardır değil mi? Kafamda çokça soru var yaptığım stres de cabası 😣
DeryaZ Reyyan1310 182den randevu alarak mı gittiniz ben öyle yapıcam da olmaz falan diyen oldu merak ettim🤷♀️
Reyyan1310 OgretmenEva bencede öyle asistan değildi aldığım doktor baktı and yavuz diye biri çok muhattap olmadı sadece iyi dedi çok şükür sonucum iyi çıktı Bebeğe ait resim değil ama 8 kare resim verdi 3 kare yazı diğerleri organ resimleri vardı
Reyyan1310 OgretmenEva sormak istediğin şeyler var ise sorabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olurum çünkü aynı şeyleri bende yaşadım
OgretmenEva DeryaZ 182 den aldık zor oldu ama😀 oldum muayeneyi çok şükür bir sorun yokmuş 🙏🏻 Erbil Çakardı doktorum 15 dk sürdü baya detaylı baktı anlattı sorularımı cevapladı ben memnun kaldım aklınıza takılan bir şey olursa yanıtlayabilirim 🤗
OgretmenEva Reyyan1310 bana da aynılarını verdiler çok şükür iyi olsunlar da gerisi teferruat kalıyor. Yalnız odayı geçtim binaya kimseyi almıyorlar 😱
DeryaZ OgretmenEva aayyy çok mutlu oldum sağlıkla kucağınıza alın inşallah😘 Fotoğraf verdi mi me gibi sorular sordunuz mesela yada ben gittiğimde neleri sorup bilgi alabilirim🙈İlk gebeliğim çok tecrübesizim doktordan eve gelince hep aklıma geliyo keşke bunudaa sorsaydım diyorum ama geçmiş oluyo ☺️
Reyyan1310 OgretmenEva öyle size dedim ne güzel doktorunuz aydınlatmış sağolsun benim doktor soğuk nevaleydi cinsiyetini söyledi birde iyi dedi onun dışında birşey demedi 🤭 çok şükür evlatlarımız sağlıklı olsunda dediğiniz gibi gerisi teferruat☺️ kaç haftalıksınız
Reyyan1310 OgretmenEva yok ben beylikdüzünde özel hastaneye gidiyorum oraya doppler için gittim.. bizde 21+5 olduk ☺️
OgretmenEva DeryaZ aminnn cümlemiz inşallah 🙏🏻 Boyunu kilosunu gördüğüm yerlerin neresi olduğunu sordum 😍 unutmamanız gereken şeyler varsa not alıp gidin derim. Bebeğin resmi yok yalnız bilgilerini ve vücudunun bölümlerini gösteren resimler var.
OgretmenEva Reyyan1310 benim takibim de özel de yapılıyor. Detaylıya ve 1.5 ayda bir kontrole zeynep kamile gidiyorum. Siz bizden bir hafta büyüksünüz e 😍
Reyyan1310 OgretmenEva yakınmısınız üsküdara uzak olunca pek mümkün olmuyor gitmek birde detaylı için sadi konuğa gitmiştim kadın bizi korkuttu saçma sapan konuşarak😡 sadece tahllilerim için gidiyorum devlete şeker yüklemesinde kararsızım eğer onu yaptıracaksam yine devleti düşünüyorum
OgretmenEva Reyyan1310 yakınım evet o da bir avantaj oluyor. Hem özeldeki hem de burdaki doktorum şeker yüklemesini yaptırmamı istediler hatta bugün zeynep kamildeki randevunuzu alın dedi. 3 hafta sonra özelde onu da yaptırıcam
OgretmenEva Reyyan1310 evet ekran görebileceğim konumdaydı çok bir şey anlamasam da hareketlerini, kalp atışını, damarlarını görebildim 😍