Elifknt 28 den sonra başlaması normalmiş ben 28 den beri yaşıyorum ama sık değil mesela bir buçuk hafta da bir bazen peş peşe iki gün sinir stres ya da yorgunluk da tetikliyor sonra prikolojine yerleşiyor uzun sürmeye başlıyor o yüzden kasmayın kendinizi doğum sürecine girdiginizde direk anlayacaksınız o sancının farkını