Gulcangzl16 geçen ay benimde öyle oldu 3 test yaptım pozitifti kan verdim 1.20 çıktı bı kaç gün sonra yine kan verdim yine 1.20 çıktı öyle çıkınca daha test yapmadım 3-4gun gecikmem de vardı sonra regli oldum ama nasıl testte çıktı acaba kimyasalmiydi bilmiyorum sonra üstüne düşmedim. Bu ay bekliyorum bakalım 5 gün var regliye hayırlısı olsun hakkımızda 🙏🏻