Bzkrtdnmz Kızlar kırık dişim ve kökü ağrı yapıyor ameliyatlı tedavi yapılması gerekiyormuş bebeğe zarar verir mi
_Moodanne_ Bzkrtdnmz bildiğim kadarıyla gebelikte diş çekimi hiç bir şey yapılmıyor parol dan başka ilaç da verilmiyor şu an aynı durumu yaşıyoruz ölüyorum ama gitmiyorum biliyorum çünkü hiç bir şey yapilmiycak
Serapp777 Bzkrtdnmz haftanıza ve gebeliğinizin gidişatına bağlı hamılelikte dr onay verdiği sürece diş tedavısı yapılıyor .20. Haftamda kanal tedavısı yaptrdm agrı iltihap yapar bebege daha fazla zarar verir dr unuza danısın bence geçmiş olsun
Bzkrtdnmz _Moodanne_ parol ve antibiyotik verdiler 25+1 haftalık hamileyim devlet hastanesi çekilir ama anestezi verilmeden olur. Bebeğe zarar verir anestezi dediler.Özeller hiç bir müdahale yapamayız dediler 😞geceleri uyutmuyor çok zor gerçekten sizede çok geçmiş olsun ❤️🩹💐
Bzkrtdnmz Serapp777 çok teşekkür ederim💐 ilk iki gün çok ağrıdı ağrı kesici kullanıyorum damağım şiş şuan İnşllh iyice kötü olmadan şu dönemi atlatırız🤲🏻
gulsahisa5258 Hanimlar bende de aynı dert vardı. Şuan 21 haftalık hamileyim. Dr onaylı izin aldım ve dışım çekildi Dişimin kökünde iltihap vardi ve dayanamıyorum.dr iltihap bebeğe zarar verebilir dedi. Kadin doğum uzmanından onay aldım çektirdim