-Glsmc- Merhaba tüp bebekle 5+2 günlük hamileyim hiçbir belirti yok ayrıyeten yataktan kalkarken ağrıyan gögüslerimde bugun bi anda söndğ sanki daha 5gün var kese görmeye gitmeyi bu şekil gebeliği devam eden varmı 🥹
Sevgi56 -Glsmc- canım daha çok yeni gebesin zaten acele etme belirtiler olur, herkeste belirti olmayadabilir bence belirti yaşamayanlar çok şanslı 😁 için rahat olsun
Ozge56 -Glsmc- kiz o haftada neyin belirtisi olacak. Susam tanesinden küçük. Belirti arama hiçbir zaman gebelik belirtileri gelir gider mesela benim hiç belirti yok 😄 ama sağlıklı gebeligim var öyle düşün
esila-demir -Glsmc- daha dün hiç belirtim yok bi sorun mu var migdem bile bulamıyo diye bende buraya yazmıştım yazmaz olaydım bugün tam 7. Haftaya girdim ve bulantı beni bitirdi sabahtan beri . Herkes bir omuyomus belirtiler bazıları erken başlıyormuş bazıları geç
buusur Sevgi56 katılıyorum rahat bir hamilelik geçirebilmeyi çok isterdim aklınıza kötü şeyler getirmeyin iyi düşünün iyi olsun
Busrasayin Zamanla belirtiler ortaya çıkıyor 5 haftalikken benimde çok rahatti sonrasi bulantilar falan oluyor
Hlycsr91 Bende 9 haftalık hamileyim bu güne kadar hiç bir belirti yaşamadım bazen hamile olduğuma bile inanamıyorum 😂 sizin gibi göğüs ağrımda bi anda kayboldu.
Seyma0323 Canım bende öyleydim şimdi bebeğim kucağımda 4 aylık, stress yapma zehir etme hamileliğini🥰 Ben çoook stress yapmıştım hiç gerek yoktu
-Glsmc- Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🥰10yıl sonra 6.tüp bebekte pozitifi gördüm ondan bu stres kaygım herkes bişeyler yazmış bendede hiçbiri olmayınca acaba bi sorunmu var dedim kese daha görmediğim için 🥺
-Glsmc- esila-demir hahaha sonra şikayet etme hakkım olmaz benimde ozmn.mide bulantısı olmazda inşallah sağlıkla dünyaya gelsin inşallah 🙏 🥰