2-bebisannesi Esradnr Necati bey’e gidiyordum ama randevu zor bulunuyor birde yeliz Çolakoğlu hanım vardı doğum iznine ayrıldı Fatma Salih diye hanimdan da çok memnunlar ama dediğim gibi randevu zor bulunuyor