Ilknur5429 Kızlar 35. Haftamdayım ve kabızlık beni aşırı zorluyor bunun için bi çözümü olan varsa 🙋🏻♀️ Doğal yollara daha çok yönelmek istiyorum ilaç bağırsak tembelliği yapıyor diye duymuştum ama yinede etkili bildiğiniz ilaç varsa önerilerine açığım
Tubaa41 Ilknur5429 30 haftama giricem en başından beri kabızlık yaşıyorum hiç bir doğal şey çözüm olmadı . Derdime deva magnisse calcinee magnezyum sen ufak bi ölçek içsen hemen tuvalete çıkarır . Ben kaşık ölçeklerini biraz karıştırdığım için yüksek dozla basladım gün aşırı sabah aksam içiyorum onu içmeden tuvalete çıkamıyorum doktoruna sorup alabilirsin bence canım
Aycegul Ilknur5429 lütfen kabızlık için hemen birşeyler yapın bende yaşadım ardına hemoroit sıkıntısı yaşadım ölüm gibi bişeydi 😥 geçti gibi şuan şükür 37+3 olduk bugün 🤲🏻 kayısı yemeye çalış aç karnına birde doktorum bekunis verdi bana bitkisel bir hap sabah akşam içiyordum rahat çıkıyordum çok şükür tuvalete. Dışkı yumuşatıcı ve ilaca alışmak istemiyorum diyorsunuz ama doğumdan sonra zaten ihtiyacımız kalmıcak şu süreçte kullanın bence duphalac olsun bekunis olsun magnezi calsine olsun acil şifalar 🙏
Gyakcn Ilknur5429 kayısı kompostası çok güzel ve kuru incir bırde her sabah aç karna 1 fıncan yağ içine bı kaç lımon damlat tek yudumda ıc yoksa sonra mıden bulanıyor ıcemıyorsun bn de 35 haftalık hamıleyım 20 haftada kabızlık yüzünden kanamam bıle geldi ve bu yöntemler sayesinde artık çok rahatım
Tugbayildiz21 Ilknur5429 ben 23 haftalık hamileyim en başından beri kabızlık yaşadığımda doğal zeytinyağı içiyorum 1 kaşık kadar bana iyi geliyor denemenizi öneririm ama doğal olması önemli yoksa işe yaramıyor
Ilknur5429 Tubaa41 bu dediğinizden var elimde ama sürekli içmek istemiyorum biraz ölçeklemeniz nasıl?
ebruu94 Merhabalar.Doktorunuza danışmanız en iyisi son ayda bilemiyorum kullanılır mı fakat bana doktorum duphalac şurup önermişti içtim ertesi gün geçti🙏🏻
Tubaa41 Ilknur5429 ben 12 ölçek sabah 12 ölçek aksam içiyorum öyle çıkabiliyorum. İlk aldığımızda küçük olan kasık tarafını görmediğim için büyük ölçek tarafıyla baslamısım öyle de alıstıgım için gün aşırı öyle devam ediyorum içebileceğimin en fazlasını yani. Doktorum olsun eczacı olsun böbrek rahatsızlığı olanlarda fazlası zarar bi zararı yok sadece bünyen alışıyor ölçekleri o yuzden zamanla çoğaltılıyordu sen ilk zamanda çoğaltmışsın dediler. Yani o olmasa asla çıkamıycağım için tuvalete gün aşırı mecbur içiyorum
Mervegvn123 Tubaa41 canım bendede var o ışac ayda bır faln içmeye çalısıyorum tembellık yapmasın dıye ama kabızlıkdan kılo ustune kılo almaya basladım bu ölçeğin buyuk kısmıyla 1 ölçek koyuyordum bır bardaga dogrumu anlamadım
kevserky Mervegvn123 Ay bana küçük kısmını kullan dedi doktor . Cırcır olmamak için. Sana iyi g3ldi mi büyük kısmı ile koyunca
Tubaa41 Mervegvn123 canım sen ölçeğim küçük kısmıyla koy ben hata yaptım ilk basta büyük tarafla basladııgjm için küçük tarafı etki etmedi. Ben gün aşırı iki kere büyük tarafla içiyorum kaç aydır hala bi sıkıntı olmadı iş görüyor. O yüzden tuvalete çıkmak seni zorladıkca küçük tarafıyla iç çık rahatla
Mervegvn123 kevserky max 2 gün cırcır gezmem dışında bir sorun yok evde oldugum gunler ıcıyorum yoksa kaza yaşarım dısarıda 🥹 ben içindeki kagıttan okuyup öyle kullanmıstım yanlıs okumadıysam 😀
Tubaa41 kevserky evet baya iyi geliyo ilk zamanlardaki gibi cır cır etkisi çok vermiyp bagısıklık kazandığım için ama yinede iyi :)
cennetkuslarimhafsa Kabızlık için ben kuru kayısı ve kuru dutu kaynattim, soğuttum 3 gün boyunca içtim. Çok faydasını gördüm tekrar olmamak için bol sıvı şeyler içmeye çalışıyorum.
Haleblbn Ay bende kabızlık sorunu yaşıyorum magnesie kullanıyorum ama işe yaramıyor doğal yolları da denedim hiç faydası olmadı ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Haleblbn Tubaa41 hayır denemedim doktorum da sürekli içme alışkanlık yapmasın dedi ama çok zor böyle 3-4 gün sürüyor
Tubaa41 Haleblbn ben sürekli içiyorum o olmasa asla çıkamıyorum . Alıskanlık şöyle ilk zamanlar ishal yapıyosa alışkanlık yaptıkca yapmıyo gibi