Kayakiran Kızlar ben 31+6 haftaligim geçen haftaydi kontrolüm herşey yolunda çok şükür fakat doktorum karın çevresi 1 hafta geride dedi problem değil ama takip edelim vs dedi. Bu şekilde sorun yaşayan oldu mu.
Nurdan1604 Kayakiran bende burda bekleyeyim 😕 bende 28 haftalık hamileyim 27+5 de gittim karım çevresi 1 hafta geri dedi 😕 sorun bişey olmadığını zayıf bebek olacağını söyledi ama çok taktım kafama umarım sağlıkla alırız kucağımıza 💓🤲🏻
kaderr23 Kayakiran Kayakiran bizim de bu haftalarda geri ölçüldü suyu az dedi sonra bi ara normal haftasında ölçüldü her haftada değişti anlayacağınız. Simdi 36 haftalık ve suyumuz az karın geride olduğu için 37.haftada doğumu yaptıralım dedi doktorum büyük ihtimalle pazartesi doğum olacak umarım sizin böyle sıkıntılarıniz çıkmaz ve haftasını yakalar 1 hafta ise çok sıkıntı olmaz protein ağırlıklı beslenin
Kayakiran Nurdan1604 inşallah canım. Benim doktorumda büyük bı problem değil takip edelim dedi. Vitamin verdi 17sinde gidicem bakalım inşallah bı sıkıntı olmaz🤲