annekuzusu_ Kizlar kanama olalı 3gun oldu ve şuan kan pıhtısı sümük gibi uzun koyu kırmızı geliyor bu ne ya cekiyorum içimden çıktı sümük gibi böyle yapışkan ama kırmızı kan pıhtılaşma ve ihtihap mi acaba karışmış birbirine yaşayan var mı ya
annekuzusu_ Sila66 gitim prive değilim ben rahime yakın kapatmamis gitim şuan sadece koyu kan geliyo akıntı halinde ama içimden pis kan gibi cikiyo parça seklinde uhu gibi işte
annekuzusu_ Sila66 plesenta asagida olduğu için ara sıra kanama normal dedi önemli olan az miktarda olması dedi progestan fitil ve iğne kullanıyorum doğuma kadar da devam kullanmaya
annekuzusu_ Sila66 kac haftaliksin benimde kanamam çok sürse alincam mecbur. Ve ben şuan 30+5 deyim çok küçük bebeğim her kanama oldukça kalbim duruyo😢
annekuzusu_ Sila66 bende 30+5 benimde ödüm kopuyor çok zor bi süreç Allah’ım yardım etsin inşallah erken doğum olmaz ikimizinde canım bebeklerimiz çok küçük