Ben de henüz hazırlık aşamasındayım ama çevrenin tavsiyesiyle 2 takım pijama 2 sabahlıklı gecelik ve 1 tane tek gecelik koyacağım. Hastane evime 1.5 saat mesafede. Zırt pırt gidip malzeme alamayız evden . Sonuçta sırtta tasimicaz ve tedbirli olmayı severim. Doğum sonrası genelde elbise giydiriyorlarmış