Merve775 Elitopatra25 bende alttan alıyorum çünkü mide bulantım oluyor zaten birde ilaç için kötü olmayım
Elitopatra25 Merve775 keşke doktorun söylediğine uysaydin bana da 2defa yazdı sabah akşam ben düzenli sabah akşam kullaniyorum nerdeyse 2aya yakın