Nurr_22_22 hayır herhangi bir hastalık durumu yoksa yapılmaz. Ayına göre Fiziksel gelişimine bakıyorlar. Örneğin basını dik tutabiliyor mu dönebiliyor mu gibi. Boy kilo takibi falan yapılıyor. 40 çıkınca kalça ultrasonu var zaten. Hemde 1. Ay kontrolü yapılır muhtemelen. Kan ve demir damlası kullanmak lazım mesela. Vakti gelince onlara başlatıyor doktor. Kan tahlili 6. Ya da 9. Ayda yapılıyormuş sanırım. Net bilmiyorum tam tarihi. Zaten her ay yine sağlık ocağına da girmek gerek. Aşıları yapılıyor