Kızlar nerdeyse her gün baş ağrısı yaşıyorum genellikle akşam 4 ten sonra başlıyor. Anlıyamadım bi türlü hergün ilaç içmekte istemıyırum tabiki ama günlük hayatımı etkiliyor bu durum. Neden olabilir acaba tansiyonu normalde düşük bi insanım yani normal halim 10 a 5 olan bi insanım acaba hamilelikte değişiyormu omu tetikliyor. Sizde benim gibi ağrı çekiyomusunuz