Merhaba arkadaşlar, cinsiyetimiz henüz belli değil ama %80 erkek gibi. Kız olursa Ada koyacaktık ama erkek bebek ismi bir türlü bulamıyoruz. Eşim türk değil ve yurtdışında yaşıyoruz. Bu yüzden ulusal bir isim istiyorum, türkçe karakterler olmazsa isimde daha iyi olur çünkü diğer türlü telaffuzda zorlanabiliyorlar. Direkt yabancı bir isim istemiyorum çünkü benim ailem de zorlansın istemiyorum. Denis, Milan gibi isimler var kafamda ama eşimle bir türlü ortak bir isim beğenemedik. Önerilerinize açığım şimdiden teşekkür ederim 🧚🏼♀️