Kubrak5 Kızlar ilk hamileliğim o yüzden tecrübesizim henüz 13 haftaligim doktorum ayda bir gelmemi söyledi sizlerde nasıl ilerliyor süreç
Babyykmz Kubrak5 bizdede ayni sekilde en son 6 martta gittim bir sonraki randevu 28 nisanda olsun dedim olmaz 2 ay neredeyse 6 nisânda geliyorsun dedi
Minisanne12 Kubrak5 ilk haftalarda yeme içme ağırlık kaldirma gibi şeylere dikkat edin doktor da sıkıntı görmedikçe cağırmaz🌸
hicrann_96 İlk baslarda öyleydi benimde ayda bir çagırıyodu 32 haftadan 36 ya kadar 2 haftada birr cagırdı simdi 36dayım 37de tekrar cagırdı
mercimekkoftesi1 İlk haftalarda bebeğin ve kesenin gelişimi, kanama, tutunamama vs. gibi durumları takip etmek için 3 hafta da bir çağırıyordu. Sonra ayda bir gel dedi. Şimdi son günlerim haftada 1 gidiyorum.
Ezgikrkl Kubrak5 İlk haftalarda bir sıkıntı yoksa ayda bir çağırıyorlar son haftalarda her hafta çağırıyorlar 37inci haftadayım haftada çağırıyor
Sevilay_1 Kubrak5 34. Haftaya kadar ayda 1 gittim son 3 kez gidicem biri 2 haftada bir diğerleri her hafta sonra doğururum zaten sjxlqlx
mimaranne06 Kubrak5 31 e kadar ayda bir gittik. Rahimde kasılma olduğu için 2 haftada bir ya da haftada bir yapıyor artık.