Melisdnz bendiyebiriii benimde karın ağrım oluyor ve karnım bir sertleşiyor taş gibi oluyor adet sancısı ve bi anda belim uyuşuyor
alya00 bendiyebiriii 36 dayım afet ağrısı gibi sızlama oluyor. Doktor normal dedi vücut kendini doğuma hazırlıyormuş
melegimo Bende 37yim ve ağrım var gece uyurken özellikle ağrım çok oluyor sertleşiyor fazlasıyla o da agrı yapıyor doktor normal dedi
Seraps-07 bendiyebiriii Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 bunlar tatlı acılar diyelim artık
Zeynepaydin20 Melisdnz Bende 39+1 aynı şeyleri yaşıyorum sanırım doğum yakın ondan gittikçe o ağrı daha ağır olmaya başladı
Seherak bendiyebiriii canım merhaba bende aynı karın agrısı sıkışma gibi regl olacak gbı agrılar oluyordu erkenmi gelcek yoksa falan dedım tam 37 haftadayım bugun kontrolüm vardı normalmiş ama herşey yolunda çıktı benim dinlenınce geçiyor zaten belimde çok agrıyor
Tugceaybr 37+3 karın ağrısı ve ishal bende de çatı ağrım var belimde çok ağrıyor bebeğim makat dönmedi doğum pozisyonuna