Ben de 15teyim ikiz gebeyim acile gittim sırf bu yüzden batmalar çok oluyordu. Doktor kötü kokulu idrar, kötü kokulu akıntı, renkli akıntı yoksa normal dedi. Benim hafif lekelenmem olmuştu onu kontrol ettiler çok şükür sorun yok. Bebişlerden biri biraz aşağıda kalıyo o da hareketlendikçe batma yapıyormuş. İlk üç ay zordu ama her dönemin ayrı zorluğu var cidden. Sağlıkla gelsn yavrularımız inşallah