Elif1907 Selam kızlar, 4 gün sonra planlı sezaryenim var eşimin de yanımda olmasını istiyorum ama cevremdekiler eşim girerse benden soguyacagini söylüyorlar bana çok saçma geldi bu durumu yaşayan var mı
Matmazelbebi Elif1907 Ay böyle birşey mi varmış ben şok yok artık. Bence adamın da soğuyası varmış eşinden.Gerçek seven biri her ne olursa olsun merhametiyle yanında olur soğumaz yani.Siz eşinizden eminseniz söylenilenlere kulak asmayın ❤️
17papatya Elif1907 bence uzaklaşmak yerine daha da çok bağlanacaktır sonuçta onun da bebeği benc3 çok güzel birşey bende eşimin girmesini isterdim ama eşim ameliyat ortamından oldu olası hep korkar tedirgin olur o yüzd3n bayılırım kötü olurum diye istemedi
Merveofs Elif1907 bana da çok söylendi, ben zaten eşimin girmesini istemiyordum ama illa ki giricem dedi girdi. İlk birkaç gün biraz bi farklı oldu ama onun dışında sıkıntı yaşamadık
Sila66 Elif1907 of ne alaka cahilce konusmasınlar esım gırmek ıstedı ama doktorumuz steril ortam olmaz dedı rısklı gebeyım bı de ondan almıyor yoksa cok guzel cok anlamlı bır sey❤️
Mucize18 Elif1907 çok saçma ben biraz zorlu dönem geçirdim afedersin altımı bile temizledi cok severek herkesi karşımıza alarak evlendik 12 senelik evliyiz cok şükür hala adam ilk gun ki gibi aşık adim kadar da eminim bu konuda😊
Tubaut Elif1907 eşim normal doğuma girdi 40 dk boyunca çatalda kan ter içinde ıkınmalarıma bağırmalarıma bebeğimizin çıkışına şahit oldu aksine bana olan saygısı sevgisi arttı bunu defalarca dile getirdi büyülendi resmen inanamadı böyle bir mucizeye böyle bir zorluğa tanıklık edipte soğuyacak insanda zaten sıkıntı vardır bence
yagmur50 Elif1907 başta banada saçma gelmişti ama araştırdım bence girmesin sizinle çünkü o halinizi görünce suçluluk psikolojisi oluyormuş erkeklerde o yüzden uzaklaşıyorlarmış durumunuzdan etkilenip ben bu hale getirdim gibisinden yani umarım anlatabilmişimdir buradaki yazılanları bence ciddi almayın dışarda beklesin nacizane fikrim 🥰
3prensesannesi__ Bence hiç alakası yok eşim ikinci kızımda girmişti hatta direk bebeği ilk eşim almıştı hiç unutmuyor o anı ve beni gıcık eder bana verdikleri için kızım bana daha çok bağlı 😅bu hamileliğimde almıycaklar pandemiden beri yasakmış çok üzüldüm
Gmz5560 Elif1907 ay söyle saçma sapan konuşup insanı delirtirler esin neden uzaklaşsın en güzel maneviyat bence en özel en anlamlı bir anınız olur bundan uzaklaşmaz aksine daha çok bağlanır