Nergiz1245 Merhaba kızlar 15 haftalık gebeyim plasentam asagidaymis kahverengi lekelenmeler yaşıyorum tehlikeli midir?yaşayan varmı
annekuzusu_ Nergiz1245 benimde kanamam oldu hastaneye gittim gidin hastaneye önemli tabiki kanamaysa eğer gidin progestan fitil flb veriyorlar durdurmak için
Sinemm21 Nergiz1245 20 haftalık olmak üzereyim canım hala o lekeler var hatta korkutmak istemem ama pıhtı şeklinde kanama da yaşıyorum
_tuuggcce_ Hastaneye gidin. Doktor ilaca başlatır. Benimde öyle. Yavaş yavaş yukarı çıkmaya başlamış Allah’a şükür