Bende 25 haftalıkken her tarafımı yastıkla çevirmeme rağmen uyandığım da yüz üstüydüm. Doktora sordum dedi ki "amniyon kesesi alacağı her türlü darbeye karşı koruyor tabi 6.aydan sonra tedbirli ve dikkatli olmakta fayda var dedi. Bence boşuna üzülme hatta ben öyle yatmışım ki karnım kıpır kıpır oluyordu belli sıkışmış demiştim ama sorun olmadı