32 haftalık gebeyim 2 gündür akşamları vücudumda kaşıntılar oluyor ilk akşam yüzüm kabardı kaşıntı öyle başladı gece boyu kaşındı tüm vücudum sabah kalktığımda yüzümde bi şey kalmamıştı dün gece de yine akşam kaşınmaya başladı vücudumda kabarma yok sadece kaşıntı var doktoruma mesaj attığımda gebelik kolestazı olabileceğini söyledi pazartesiye kadar takip et pazartesi tahlil verelim dedi aranızda böyle bi şey geçiren oldu mu acaba süreç nasıl oluyor kanda hangi değerde belli oluyor nasıl geçiyor