Tubisss50 Kızlar 17+2 haftalık gebeyim bugün sabah vajina da bıçak saplanir gibi bir ağrı var acaba normal mi yasan oldu mu bebek gelişip yerleştikce kaslar gevsedigi için ağrı olur yazıyor internette bu hafta da benim gibi ağrı yaşayan var mı
Ulvana Tubisss50 kimisi ağrı.kimisi alındı.kimiside kaşıntı noliyuzzz 😁amma hepsini birçok insan yaşıyor
alparslansmother Tubisss50 benimde oluyodu 28+4 haftayim doktor buyudugu icin pozisyon degistiriyo dedi
Muczm33 Tubisss50 bende de geçen gün öyle oldu bikaç günde bir oluyor bende bende anlamadım neyden olduğunu bugün doktora gittim hafif bir kanama alanı olmuş dedi proluton verdi
Mochi Tubisss50 6+3 birkaç kez bende de oldu burada okuduğuma göre normalmiş rahim büyüdüğü için ara ara olurmuş. Kontrolümde dr a soracağım bakalım
Tubisss50 alparslansmother akıntı da oluyor dedim herhalde enfeksiyon falan ama bazı dönemler oluyormuş dediğiniz gibi bebiş büyüdüğü için
alparslansmother Tubisss50 o hamileligin basindan beridir bar enfeksiyon demedi bana kokusuzsa eger yok
Tubisss50 alparslansmother kokusuz oluyor akıntım benim de hep vardı normalmis kan idrar falan aldılar baktılar enfeksiyon cikmadi
Tubisss50 Ulvana yaaa ben dayanamadım kızçem olacak Allah’ın izni ile sağlıklı olsun da ne olursa olsun 🤲
Nur_1411 Tubisss50 ay evet bende 18 haftalığımda benimde oluyor şuan bile var böyle saniye saniye bıçak batar gibi batma oluyor googledan vs araştırdım bebek büyüdükçe rahim genişliyor bundan dolayı oluyormuş için rahatladı