Pirayeee Mutluluk71 benimde öyle bi riskim var. 32+2yim. Bebeğim 2050gr. Doğumu sordum küvöze alınır dedi doktorum
Mutluluk71 Hs4523 bebegimin dogum pozisyonun aldigini ve kanala dogru indigini söyledi yatirdi bir gece sancilasinca ignler felan vurdu ilac serum felan eve yolladi yan yatip bol bol su ic dedi